jueves, 2 de julio de 2009

Fermalls feltre / Broches fieltro

Últimament estic cosint molt! Però ja he decidit que abandono els fermalls fins al setembre que fa massa calor!

Aquest cop n'he fet 2 ja que l'Alex no em va dir exactament quin volia. Només em va dir que volia una paleta de pintor amb pinzell o unes tisores. I jo, bona nena que sóc vaig estar buscant per internet fins trobar alguna cosa que s'hi assembles.

Vaig tenir sort i vaig trobar les 2 coses, i, vinga a cosir! El resultat m'agrada tot i que he de reconeixer que em van costar una bona estona, massa petits i amb massa forats!!!

Paleta i pinzell:

Tisores:

Ahir els hi vaig donar i va estar encantada (que és la millor recompensa, veure que has treballat i que a l'altre li ha agradat)!! Si us passeu pel seu bloc podeu veure com li queden!

pd: com podeu veure tinc un super segell per "signar", gràcies Maria em va genial!!!!

Últimamente estoy cosiendo mucho! Pero ya he decidido que abandono los broches hasta septiembre que hace mucho calor!

Esta vez he hecho 2 ya que Alex no me dijo exactamente cual queria. Sólo me dijo que queria una paleta de pintor con pincel o unas tijeras.Y yo, buena niña que soy estube buscando por internet hasta encontrar alguna cosa que se pareciese.

Tube suerte y encontré las 2 cosas, y, venga a coser! El resultado me gusta aunque tengo que reconocer que me costó un buen rato, demasiado pequeños y muchos agujeros!!!

Ayer se los dí y estubo encantada (que es la mejor recompensa, ver que has trabajado y que al otro le ha gustado)!! Si os pasais por su blog podreis ver como le quedan!

pd: como podeis ver tengo un super sello para "firmar", gracias Maria me va genial!!!!

6 comentarios:

  1. me encantan alba son una preciosidad estas hecha una artista

    ResponderEliminar
  2. Que bonitos, me encantan, que paciencia tanta puntadita.
    Que bonitas las tijeras azules.
    Besitos,
    Rosana

    ResponderEliminar
  3. Qué xulos, felicitats, han quedat la mar de bonics!!!

    Petons

    ResponderEliminar
  4. pues sí me encantan! Hoy llevo las tijeras:) Gracias!!!

    ResponderEliminar
  5. MAria i Arlba al meu blog teniu un mimopremi!
    Petons
    Laura

    ResponderEliminar
  6. Maria, hi ha una kedada en marxa... passa pel meu blog.
    Petons

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)