miércoles, 3 de junio de 2009

Regals/Regalos :-)

Últimament estic de sort. A KdS he descobert que hi ha molt bona gent i en especial he fet molt bones migues amb la Rosana i la Patricia.

I que ha passat? Doncs que m'han enviat uns paquetets a casa meva! No m'ha fet falta participar en cap concurs, bloc candy o sorteig. M'ho han enviat perquè han volgut, i des d'aquí només puc fer que dir-los GRÀCIES un altre cop!!

La Rosana m'ha fet arribar aquestes revistes per a que m'inspiri i no deixi d'scrapejar. Em vaig quedar flipada quan ahir vaig anar a recollir el paquet, me'n va fer arribar 4!!! I totes elles ben diferents (tarjetes, pàgines, àlbums...). Hi ha coses que m'han agradat i ara a veure si m'hi poso ben aviat!
I avui la cartera m'ha picat al timbre per dir-me que tenia un sobre gran que no cabia a la bústia... he baixat corrent i, paquetet de la Patricia! Quina ilusió, 2 paquets en 2 dies! Hi ha de tot! teles, cintes, m'ha estampat segells, troquelat moltes formes, tintes... fins i tot m'ha enviat coses per Nadal!! no sabia com fer la foto per ensenyar-vos-ho tot!
Des d'aquí vull dir-vos que sou les millors!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ara només falta que em possi a fer els dissenys de les revistes de la Rosana amb el nou material que m'ha fet arribar la Patricia :-)

Últimamente estoy de suerte. En KdS he descubierto que hay muy buena gente y en especial he hecho buenas migas con Rosana y Patricia.

¿Y que ha pasado? Pues que me han enviado unos paquetitos a casa! No me ha hecho falta participar en ninún concurso, blog candy o sorteo. Me lo han enviado porque han querido, y desde aquí solo puedo decirles GRACIAS otra vez!!

Rosana me ha hecho llegar estas revistas (ver la foto de arriba) para que me inspire y no deje de scrapear. Me quedé flipada cuando ayer fui a recoger el paquete, me había enviado 4!!!! Y todas ellas bien distintas (tarjetas, páginas, álbums...). Hay cosas que me han gustado y ahora a ver si me pongo con ello bien pronto!

Y hoy la cartera me ha picado al timbre para decirme que tenia un sobre grande que no cabía en el buzón... he bajado corriendo y, paquetito de Patricia! Qué ilusión, 2 paquetes en 2 días!!! Hay de todo, telas, cintas, me ha estampado sellos, troquelado muchas formas, tintas.... hasta me ha mandado cosas para Navidad!! no sabía como hacer la foto para enseñaroslo todo! (ver la foto arriba)

Desde aquí quiero deciros que sois las mejores!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahora sólo falta que me ponga con los diseños de las revistas de Rosana con el nuevo material que me ha hecho llegar Patricia :-)

3 comentarios:

  1. Que alegría que te haya gustado todo.
    Y esperamos ver tus creaciones.
    Besos,
    Rosana

    ResponderEliminar
  2. Que bien que te haya gustado todo , estoy impaciente por ver todo lo que vas a hacer.Besos

    ResponderEliminar
  3. Doncs sí que estàs de sort!! aquest món del scrap també té infinitats de cintes, flors, enganxines, paperets... amb els que se te'n van els ulls i també els euros!!
    Petons.

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)