viernes, 12 de junio de 2009

Àlbum amb cd's/Álbum con cd's

Ja fa uns dies vam fer una classe setmanal a KdS impartida per la Mariaje per fer un mini-àlbum amb cd's. Em va costar fer-la per no tenir com foradar els cd's però al final l'Alex em va deixar la seva crop-a-dile i ja va estar sol·lucionat!

En aquesta ocasió vaig fer-li a la Maria i al Toni en motiu de la seva visita al Bioparc de València i del super book de fotos que van fer-los a les girafes!

Aquí us ensenyo algunes de les fotos (a la traducció al castellà en trobareu la resta).

Hace ya unos días hicimos una clase semanal en KdS impartida per Mariaje para hacer un mini-álbum con cd's. Me costó hacerlo por no tener con que agujerear los cd's pero al final Alex me  dejó su crop-a-dile y solucionado!

En esta ocasión lo hice para Maria y Toni en motivo de su visita al Bioparc de Valencia y del super book de fotos que le hicieron a les jirafas!

Aquí os enseño algunas de las fotos (en el apartado en catalán estan el resto).




5 comentarios:

  1. Hola:
    Me gusta mucho como ha quedado y lo mejor la foto de las jirafas, ehhh??
    Me encanta el colorido,
    Besitos,
    Rosana

    ResponderEliminar
  2. Queda molt divertit i original!!
    Petons.

    ResponderEliminar
  3. Ya sabes que me encanta tu mini sobretodo el pajaro gordito jajajajjajajajja

    ResponderEliminar
  4. Que original, seguro que a María y a Toni les ha encantado!!
    Besos

    ResponderEliminar
  5. Me encanta tu album. La verdad es que el tuto de Mariaje está dando mucho de sí. Un beso guapa

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)