lunes, 23 de junio de 2008

CULINARI/CULINARIO


Hola!!!!!!!
Ja torno a ser aquí amb un nou repte, aquest cop me l'ha passat la pili, una altra lleidatana molt, molt, però que molt treballadora.

Hola!!!!!
Ya vuelvo a estar aquí con un nuevo reto, esta vez me lo ha pasado pili, otra leridana muy, muy, pero que muy trabajadora.

Primer que res, us tinc que dir, que aquest repte està plantejat en castellà, però jo, per no perdre el costum, us ho faré també amb català.
Primero que nada, os tengo que decir, que este reto está planteado en castellano, pero jo, para no perder la costumbre, os lo haré también en catalàn.

PAUTES
1. Anomenar i posar el link del blog.
2. Publicar el Reglament.
3. Otorgar-lo a 5 blogs.

REGLAS
1.Nombrar y hacer el link del blog.
2.Publicar el Reglamento.
3. Otorgarlo a 6 blogs.

ALIMENT QUE NO ENS AGRADA Buff, n'hi ha molts, sóc una Maria manies, no menjo tomata, melò, caragols i moltíssimes altres coses.

ALIMENTO QUE NO ME GUSTA Buff, hay muchos, soy una María Manias, no como tomate, melón, caracoles y muchísimas otras cosas.

3 MENJARS PREFERITS La pasta picant, micuit amb melmelada de figues i els ous trencats amb trufa.

3 COMIDAS FAVORITAS La pasta picante, micuit con mermelada de higos y los huevos rotos con trufa.

LA MEVA RECEPTA PREFERIDA La coca de recapte

MI RECETA FAVORITA "La coca de recapte"

LA MEVA BEGUDA PREFERIDA L'aigua

MI BEBIDA FAVORITA Agua

EL PLAT QUE SOMIO ACONSEGUIR El coulant

EL PLATO QUE SUEÑO LOGRAR El coulant

EL MEU MILLOR RECORD CULINARI Els carquinyolis de la mama!!!!!!!!!!!!

MI MEJOR RECUERDO CULINARIO Los "carquiñolis" de mi madre!!!!

Així doncs, tal i com diu la pili, dessitjo que sense cap compromís , només per coneixer una miqueta més de vosaltres, feu les vostres confesions culinaries. Salutacions a totes. Engracia. Rosa. Oihana. Aurora. M Pilar. Adi.
Así pues, tal y como dice pili, deseo que sin ningún compromiso, solo para conocer un poquito más de vosotras, haced vuestras confesiones culinarias. Saludos a todas. Engracia. Rosa. Oihana. Aurora. M Pilar. Adi.

4 comentarios:

  1. Hola María, encantada de contestar al cuestionario. Creo que son divertidos y no comprometen a nada, y además como tú bien dices, sirven para que nos conozcamos un poco mejor.
    Dame unos pocos días y le daré entrada en mi blog.
    Un besazo. Adi.

    ResponderEliminar
  2. Vaja, vaja Maria,

    Veig que t'agrada el picant!!!

    Jo el record que tinc de la meva mare, són els Bunyols de patata!!!
    Boníssims!!

    Un petonet.

    ResponderEliminar
  3. Maria, gràcies per lo de treballadora, em sembla que em superes de bon troç i a més autodidacta.
    Ahir debies gaudir d'una bona coca de recapte, a mí també m'encanta no hi vaig pensar.
    Petons.

    ResponderEliminar
  4. "Vivo sin vivir en mí
    y de tal manera espero,
    que muero porque no muero."...

    !?...passavo per un saluto!

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)