viernes, 2 de noviembre de 2007

Primer treball

Encara que la veritat és que els primers treballs que vaig fer de patchwork, van ser 2 jocs d'agafadors per la cuina, que no crec que tingui fotos, si els trobo ja els hi faré, per mi, aquesta toballola que vaig regalar per l'aniversari de la meva padrineta, es el primer treball acabat.
El resultat no va estar malament, i la veritat es que em va agradar molt, es per això que no vaig dubtar en cap moment de repetir el disseny per unes toballoles pel Toni, es nota la ,millora en la tècnica?
La técnica és l'aplicació, aquest cop a màquina, igualment a màquina la composició de cuadrets.
Aún que cierto es que los primeros trabajos que hice a patchwork fueron 2 juegos de agarradores para la cocina, que no creo que tanga fotos, si los encuentro ja les haré fotos, para mi, esta toalla que regalé a mi madrina el día de su cumpleaños, fué el primer trabajo terminado.
El resultado no estuvo mal, y la verdad es que me gustó mucho, y es por esto que no dudé en ningún momento en repetir el diseño para unas toallas para Toni, se nota la mejora en la técnica?
La técnica es la aplicación, en este caso a máquina, igualmente a máquina la composición de los cuadritos.

1 comentario:

Gràcies pels teus comentaris, ens encanta llegir-los :-)
Gracias por tus comentarios, nos encanta leerlos :-)